دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
تبریز

حوزه/ مدیر مرکز راهبری و هماهنگی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ انجام‌ گرفته تشکیل شورای راهبری بانوان با هدف هم افزایی در استان‌ها در دستور کار است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، سارا طالبی روز شنبه‌ در دیدار با بانوان فعال فرهنگی استان‌ با بیان اینکه به دنبال یک حرکت هماهنگ بین شبکه‌های مختلف تبلیغی در عرصه بانوان هستیم، افزود: هم اکنون دشمن در مواجهه تمدنی خود محور زن و خانواده را به طور جدی مورد توجه قرار داده است.

این مسوول بحث و نگرانی مهم در کشور را فرهنگ عنوان کرد و گفت: ماموریت سازمان تبلیغات بحث جهاد تبیین بوده و این موضوع با یک حرکت همدلانه و ارادی در بین بانوان مورد توجه قرار گرفته است.

طالبی با بیان اینکه با توجه به اختصاص بودجه‌های لازم، حرکت تبیینی در این زمینه امری واجب، حیاتی و ضروری برای نظام اسلامی است، افزود: زنان همواره در طول تاریخ اسلام و عصر کنونی نقش آفرین بوده اند.

مدیر مرکز راهبری و هماهنگی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: زنان در قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف نقش تاثیرگذاری داشته اند و باید از ظرفیت های آنان به نحو مطلوبی استفاده کرد.

طالبی با بیان اینکه در سازمان تبلیغات اسلامی تعداد زیادی شبکه متنوع فعال است، افزود: به تازگی انتخابات مجمع مداحان و بانوان کشور به اتمام رسیده‌ است.

وی با بیان اینکه در طرح شورای راهبری بانوان تلاش داریم افراد شاخص سر شبکه را دعوت کنیم، اضافه کرد: حضور بانوان اثرگذاری بالایی در حوزه فرهنگی دارد.

مدیر مرکز راهبری و هماهنگی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی کشور به تهیه سند برای مرکز راهبری بانوان اشاره کرد و گفت: در این سند کلان راهبری بر هویت سازی، گفتمان سازی و هویت مطلوب زن تمرکز شده است.

این مسوول، یکی از رویکردهای مهم تبلیغات اسلامی را پرداختن به فناوری یا رویکرد روایتگری عنوان کرد و گفت: برای افزایش مخاطب در بدنه تبلیغی خود باید از رویکرد روایتگری استفاده کنیم.

در پایان این نشست، بانوان فعال فرهنگی دیدگاه ها و مشکلات کاری خود را مطرح کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha